ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با سامانه جامع تجارت در زمینه طلا و جواهر و نقره به میزبانی اتحادیه مربوطه در سالن اجتماعات اتاق اصناف مرکز استان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان البرز، بهروز حصاری در این کارگاه بر لزوم آشنایی و همکاری  فعالان اقتصادی و صنوف  طلا و جواهر با سامانه جامع تجارت که با حضور معاون بازرسی و بازرسان سازمان صمت استان البرز، پلیس امنیت اقتصادی، تعزیرات حکومتی ، کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری البرز و اعضای اتحادیه طلا فروشان دوره آموزشی و آشنایی با سامانه جامع تجارت در اتاق اصناف مرکز استان البرز برگزار شد ، تاکید کرد.

در این کارگاه آموزشی مدرسان وزارت صنعت و معدن و تجارت نکاتی را در مورد نحوه ثبت نام و آموزش های لازم را به حاضرین ارائه دادند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با بیان اینکه در رسته صنفی طلا، جواهر و نقره فروشان  مواردی از جمله سکه، طلای آب شده ، مصنوعات طلا و استخراج طلا مباحثی در باب سامانه جامع تجارت  مطرح شد ، ادامه داد: تمام گردش ها و معامله‌های این صنف باید در سامانه جامع تجارت ثبت و تایید شود.

وی تصریح کرد: توجه و اهتمام به امر آموزش برای پیشگیری از ایجاد هرگونه مشکلات احتمالی در دستور کار اتاق اصناف مرکز استان البرز قرار دارد و تلاش می کنیم در این زمینه همه اتحادیه ها و اعضا از این خدمات آموزشی  بهره مند شوند.

در این کارگاه آموزشی برخی از اعضای صنف مربوطه حاضر در این کارگاه به بیان مشکلات این سامانه و لزوم آموزش جامع تر تأکید کردند.

انتهای پیام/