ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳


دکتر مجتبی عبداللهی استاندار البرز با همراهی بهروز حصاری رییس اتاق اصناف مرکز استان البرز از چند واحد صنفی و یک واحد تجاری در استان بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان البرز، مجتبی عبداللهی استاندار البرز با همراهی بهروز حصاری رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در راستای نظارت میدانی به صورت سرزده از چند واحد صنفی و یک مرکز تجاری در شهر کرج بازدید کردند.
در این بازدید استاندار البرز علاوه بر نظارت میدانی از واحد‌های صنفی از روند ارائه خدمت به مردم، از فروشندگان مراکز تجاری به دلیل رعایت شئونات اسلامی و تکریم مشتریان تقدیر کرد.
همچنین عبداللهی با بیان اینکه احترام به مردم و ارائه بهترین خدمات و مشتری مداری از جمله وظایف کسبه است، افزود: کسبه استان البرز همواره همراه و به واقع حبیب خدا بوده اند.
بهروز حصاری رییس اتاق اصناف مرکز استان البرز هم در این بازدید توضیحاتی در مورد ارائه خدمت به مشتریان و رعایت دستورالعمل های ویژه ماه مبارک رمضان پرداخت.
حصاری در آخرین جلسه قرارگاه اجتماعی که روز چهارشنبه با حضور استاندار البرز و دیگر دستگاه‌های عضو این کارگروه برگزار شد خواستار رعایت ساعات خدمات دهی واحد‌های پذیرایی، رستوران‌ها و کافه‌های استان البرز در ساعات تعیین شده برای رعایت حال روزه داران در ماه مبارک رمضان شد و گفت: واحد‌های پذیرایی باید الزامات قانونی برای خدمات دهی را رعایت کنند و نباید در ساعات غیر از دستورالعمل های ابلاغی با عرضه غذا و خدمات فعالیت داشته باشند.
انتهای پیام