ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست خبری ویژه "تبیین اجرای مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیک" با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان البرز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان البرز این نشست خبری با حضور عبدالله دارایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز و سیاووشی مدیر بازرسی اتاق اصناف مرکز استان البرز ویژه "تبیین اجرای مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیک" برگزار شد.
عبدالله دارایی با اشاره به اینکه این طرح با احتساب ۱۰ قلم کالای اساسی دولت به لحاظ حمایت از اقشار کم درآمد که شامل شیر، پنیر، ماست، مرغ، تخم مرغ، روغن، ماکارونی، قند ،برنج و برخی‌ از اقلام گوشت منجمد اضافه شده است در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌ها عرضه می شود.
وی افزود: موضوع نظارت در روستاها و شهرها در حال انجام است و نیاز به اطلاع رسانی دعوت و همکاری اصحاب رسانه استان البرز است.
در این طرح 1000 فروشگاه به طرح کالابرگ در استان البرز خدمات دهی می کنند.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به اینکه این طرح شامل خانواده‌های سرپرست خانوار می شود، ادامه داد:
با این کالابرگ خانواده‌ها هر کالایی را با هر برندی در فروشگاه ها می توانند خریداری کنند و این کالا برگ مخصوص هیچ کالای خاص یا برند خاصی نیست همچنین مشکلی در تهیه و توزیع کالای تعیین شده نیست.
مهدی سیاووشی رئیس بازرسی اتاق اصناف مرکز استان البرز در این نشست خبری با اشاره به اینکه هدف دولت در این طرح حمایت از خانوار است، اظهار داشت: تلاش اتاق اصناف استان البرز اجرای درست این طرح است و در این زمینه تمام توان خود را به کار گرفته ایم.
وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده مشکلی در تامین اقلام اعلامی برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیک وجود ندارد.
رئیس بازرسی اتاق اصناف مرکز استان البرز تصریح کرد: در صورت کمبود کالای اعلامی با کمک جهاد کشاورزی استان البرز نسبت به تامین اقلام مورد نیاز اقدام می شود.
انتهای پیام/