ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با محوریت نقش زنان در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی و همچنین تاثیر زنان بر سبک زندگی ایرانی- اسلامی و کانون خانواده در محل سالن اجتماعات اتاق اصناف مرکز استان البرز 
این مراسم باحضور بانوان مسئول، کارآفرین، پژوهشگر و شاغل در حوزه های صنفی و هیئت مدیره و کارمندان اتحادیه ها برگزار شد.
مهمان ویژه این مراسم سرکار خانم اشرف سماواتی مادر شهید والامقام "محمداسماعیل سماواتی" در مراسم حضور داشت و از ایشان به مناسبت از خودگذشتگی و پرورش فرزند رشید و ایثارگر و ایفای نقش در زمان جنگ تحمیلی با اهدای لوح تقدیر، تجلیل و تشکر به عمل آمد.

 

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان البرز مریم منوری نائب رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز گفت: زنان با الگو برداری از رشادت های هشت سال دفاع مقدس امروزه به عرصه های اجتماعی و اقتصادی وارد شدند.
مریم منوری با توجه به حضور موثر بانوان در حوزه های صنفی و کسب و کار، الگو برداری از همدلی و وحدت مرسوم در دوران دفاع مقدس را راهکاری مناسب برای پیشرفت در حوزه های اجتماعی و اقتصادی عنوان کرد.

پزشک و پژوهشگر سلامت زنان : تاثیر سبک زندگی بانوان در نگهداشت سلامتِ جسم و روان می‌تواند به ثبات شغلی و شکوفایی اقتصادی این بخش مهم و ارزشمندِ جامعه ایران کمک کند.
دکتر رجبی تعامل پیوسته ی جامعه ی بانوان شاغل را با روش هایِ حفظ صحت و سلامت شخصی و اجتماعی، موجب ایجاد ارزش افزوده برای جایگاه خانوادگی، تربیت فرزندان و پیشرفت شغلی
عنوان کرد.

در این مراسم از سرکار خانم اشرف سماواتی مادر شهید والامقام "محمداسماعیل سماواتی" به مناسبت از خودگذشتگی و پرورش فرزند رشید و ایثارگر و ایفای نقش در زمان جنگ تحمیلی با اهدای لوح تقدیر، تجلیل و تشکر به عمل آمد.

تقدیر سرپرست سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی استان البرز از مادر شهید محمداسماعیل سماواتی
در انتهای مراسم بزرگداشت هفته ی دفاع مقدس و سخنرانی دکتر رجبی پزشک و پژوهشگر حوزه زنان،پاسدار حسین مهری به نمایندگی از جامعه ی بسیج استان البرز با اهدا لوح تقدیر به حاجیه خانم اشرف سماواتی از رشادت این بزرگ زن هم استانی و رشادت های فرزندش تجلیل و تحسین به عمل آورد.

 خانم دکتر غفرانی رئیس کارگروه بانوان مرکز نیکوکاری اصناف، بازاریان و تولیدکنندگان استان البرز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس ضمن تشریح جایگاه و منزلت زن در جامعه و تاثیرگذاری بر فعالیت هاي اجتماعي در کنار آقايان اظهار داشت شرایط برای حضور بانوان در فعالیت ها و خدمات عام المنفعه فراهم هست و با وجود مرکز نیکوکاری اصناف و تولیدکنندگان البرز هماهنگی بین اقدامات اجتماعی و خیرخواهانه را بیشتر از همیشه شاهد خواهیم بود.