ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

"محمد دادخواه" رئیس اتاق اصناف کرج در این دیدار و گفتگو پیشنهاد کرد مجوزهای محیط کار واقعی که در گذشته با عنوان سیستم آموزشیِ استاد شاگردی محسوب می‌شد بصورت اختصاصی برای کسب و کارهای مختلف اجرایی شود.  

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز: دوره های مهارتی ویژه ی نیازهای امروز اصناف طراحی شده است.  "بهزاد غفاری" استان البرز را در حوزه ی آموزش‌های مهارتی پیشرو ارزیابی کرد و گفت: در سال گذشته البرز رتبه ی دوم گسترش آموزش های جوار کارگاهی را در کشور داشته و کارگاه هوشمند سازی ساختمان یکی از آخرین اقدامات فنی و حرفه ای استان بود که تسهیل در عملکرد و تسریع در خدمات رسانی به مشتریان را باعث شده است.

 " محمدرضا چوپانی" پیشکسوت عرصه ی بازار و مشاور اتاق اصناف مرکز استان البرز : تداوم کسب و کارهای فنی و مهارتی مستلزم برگزاری دوره های مشترک بین اداره کل فنی و حرفه ای البرز و اتاق اصناف کرج است.  

نائب رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز : در سال‌های اخیر بدلیل کمبود نیروی ماهر شاهد ضعف برخی از صنوف بودیم.  

"مریم منوری" گفت : اتاق اصناف کرج این آمادگی را دارد که با معرفی مربیان باتجربه و به روز با اداره کل فنی و حرفه ای در راستای ترویج آموزش های مهارتی همکاری نماید.

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان البرز : تغییر و تحول در سیستم پخش و توزیع کالا  "قاسم‌ کرمی" به روز رسانی خدمات ارائه شده از سوی عوامل پخش کالا را از برنامه های اتاق اصناف کرج با همکاری انجمن صنعت پخش استان اعلام کرد و گفت: برای ایجاد تغییر و تحول در ساختار مراحل توزیع محصول از ظرفیت‌های کمیسیون آموزش اتاق اصناف مرکز استان البرز بهره برداری خواهیم کرد.