ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۳

مراسم بزرگداشت روز ملی اصناف در استان البرز با حضور مسئولین کشوری و لشکری و فعالین صنفی و اقتصادی؛به میزبانی اتاق اصناف مرکز استان البرز مورخ سوم تیرماه سال یکهزار و چهارصد و سه ، به میزبانی اتاق اصناف مرکز استان برگزار شد.

در این مراسم مجتبی صفایی رئیس اتاق اصناف ایران، سردار غلامرضا حسن‌پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور، علی شیرین زاد نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، عزیز اله افضلی معاون استاندار البرز، محمد دادخواه رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز، محمد انصاری مدیرکل اداره صمت استان البرز،حاج حسین مهری رئیس بسیج اصناف استان، هیئت رئیسه اتاق اصناف و روئسای اتحادیه های صنفی و هیئت مدیره ها و عوامل اجرایی انان و تولید کنندگان و کارافرینان و بازاریان و فعالین اقتصادی استان البرز و همچنین سایر دستگاه های اجرایی استان ،حضور به هم رساندند 

محمد دادخواه رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز ضمن عرض خیر مقدم خدمت مسئولین و مدعوین این جشن گفت:  فرا رسیدن روز ملی اصناف را به خانواده بزرگ اصناف استان البرز و همه تلاشگران این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده و دوام توفیقات این عزیزان را از درگاه خداوند مهربان مسالت می نمایم.

به میهمانان عزیز اصناف و کسبه و بازاریان، همین‌طور به همه ی صنوف تولیدی و بقیه‌ی کسانی که به نحوی در کار دادوستد در بازار و جامعه‌ی اسلامی مشغول خدمتند و به این مراسم تشریف اورده اند، خوش‌آمد میگویم و امیدوارم که خدای متعال در انجام وظایف و بارهای سنگینی که بر دوش ماست، لطف و هدایت خود را شامل حال همه‌ی شما و ما بفرماید.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز طی سخنان خود اظهار داشت: این تشکل با حضور پر رنگی که در تامین و توزیع کالا دارد بازویی بسیار قدرتمند برای پیشبرد رونق تولید ، اهداف اقتصادی ، اجتماعی و اشتغال در سطح جامعه است و موید این امر این که هرگاه با مشورت و همکاری اصناف اقدامی در حوزه اقتصاد انجام شده شده، نتیجه ای مطلوب و قابل اتکا به دست آمده است.

دادخواه در ادامه افزود: یکی از حماسه آفرینی هایی کـه در پیش رو داشتیم و طی سالیان گذشته هم همواره از افتخارات جمهوری اسلامی به شمار رفته است، انتخابات باشکوه و پرشوری است که در مقاطع مختلف با حمایت ها و پشتیبانی های مردمی همراه بوده و در برهه ی زمانی کنونی که دشمنان نظام چشم به یـاس و ناامیدی در جامعه ی ما دوخته اند، حضور حداکثری ملت شریف ایران در انتخابات بیشتر احساس می شود و نیازمند است تا مردم از آگاهی بیشتری برخوردار شده، با حضور پرشکوه خود جان تازه ای به رگهای انقلاب داده، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده و بالعکس یاس و ناامیدی را برای دشمنان انقلاب به ارمغان آورند. در این مقطع زمانی حضورحداکثری مـردم به جهانیان نشان خواهد داد ملت غیرتمند و آگـاه ایران همچنان در مقابل فرافکنی ها و تبلیغات ضد نظام دشمنان ایستاده و آحاد ملت شریف ایران به ویژه جامعه ی بزرگ اصناف با حضور پرشور و باشکوه خود در میعادگاه 8 تیر دستاورد عظیمی دیگر را می آفرینند و پاسخ کوبنده ای به دشمنان نظام اسلامی خواهند داد و باری دیگر با حضوری سبز، پیروزی دیگری را در عرصه ی سیاسی برای کشورمان به ارمغان می آورند. بــدون شک عـزت و موفقیت، زنــده بــودن و پویایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایـران در عرصه های مختلف علمی، نظامی، سیاسی، اجتماعی و ... مرهون حضور همه جانبهء مردم غیور در صحنه های مختلف انقلاب بوده است که حمایت ها و پشتیبانی های خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی دریغ نداشته و ایرانی سربلند را ساخته اند. بنابراین با ظهور در این حماسه، ملت سربلند ایران وظیفه ی خود را در قبال مسئولیت بزرگ خود انجام داده و حال وقت آن است تا رئیس جمهور منتخب درد مردم را دوا نموده، مطالباتشان را ارج نهاده و تا آنجا که در توان دارد برای احقاق وعده های خود به مردم بکوشند. در این میان نباید فراموش کرد که اصناف در تمامی مقاطع قبل و بعد از انقلاب، دوران هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی، جنگ اقتصادی و حتی در مقطع کنونی و ظهور بیماری کرونا با تعطیل کردن کسب و کار خود و پذیرفتن ضرر و زیان های بسیار در کنترل بیماری کرونا با دولـت و ستاد ملی کرونا همکاری و همراهی لازم را داشته و همواره حامی و پشتیبان نظام بوده و هرگز حمایت های خود را از میهن اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دریغ ننموده اند.

دادخواه در اخر افزود:  هیئت رئیسه اتاق اصناف در طی 10 ماهه گذشته با تمام توان و ظرفیت خود سعی نموده است با بهره گیری از تجربیات پیشکسوتان و تمام توان در راستای خدمت به خانواده بزرگ اصناف در حال فعالیت می باشد.

اینجانب مجدداً از همه بزرگان و مسئولین و روسای اتحادیه های صنفی که در این مدت در کنار اتاق اصناف بودند کمال تقدیر و تشکر را به عمل می آورم.

 

روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان البرز