ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۳

 

در این مراسم مجتبی صفایی رئیس اتاق اصناف ایران، سردار غلامرضا حسن‌پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور، علی شیرین زاد نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، عزیز اله افضلی معاون استاندار البرز، محمد دادخواه رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز، محمد انصاری مدیرکل اداره صمت استان البرز،حاج حسین مهری رئیس بسیج اصناف استان، هیئت رئیسه اتاق اصناف و روئسای اتحادیه های صنفی و هیئت مدیره ها و عوامل اجرایی انان و تولید کنندگان و کارافرینان و بازاریان و فعالین اقتصادی استان البرز و همچنین سایر دستگاه های اجرایی استان ،حضور به هم رساندند 

 

سردار غلامرضا حسن‌پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشورطی سخنانی در خصوص اهمیت واقعه غدیر، اظهار داشت:   هجدهم ذی‌الحجه ،پیامبر اکرم (ص)، پرچم حاکمیت الهی بر جهان و امامت و ولایت را به مولا علی (ع) سپرد. غدیر روز تداوم رسالت محمد(ص) در ولایت علی (ع) و عید پیمان و عهد است. غدير تجلي اراده خداوند و نقطه عطفي در تاريخ بشريت است. این عید بزرگ  بهانه ای برای تجدید میثاق با ولایت است. فرا رسيدن عيد بزرگ ولايت، عيد سعيد غدير خم را به مردم ولایتمدار البرز تبريك و تهنيت عرض نموده، از خداوند منان مسئلت داريم ما را از رهروان راستين به ولايت اميرالمومنين علي عليه‌السلام محسوب فرمايد.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در ادامه افزود: این انتخابات که در فرصت کوتاه قانونی پس از شهادت رئیس جمهورعزیزمان حضرت آیت الله رئیسی به وجود آمد، بلوغ سیاسی و اداری کشور را برای مدیریت بحران ها به نمایش گذاشته است.

با قانون مداری و انضباط تشکیلاتی که در راس همه امور دولت سیزدهم نهادینه شده بود، اکنون به خوبی ستاد انتخابات کشور را فعال و با بسیج همگانی نهادهای دولتی و برنامه های سازنده رسانه ای، آماده برگزاری انتخابات پرشور دیگری، در تاریخ پر افتخار کشورمان هستیم.

حسن پور در ادامه گفت: اصناف در تمام مراحل انقلاب شکوهمند ایران اسلامی همراه مردم بوده است، سختی های مسیر انقلاب با حضور اصناف هموار شد و تداوم این حضور پس از انقلاب نیز موجب موفقیت های بی شماری در کشور شده است و طبق فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، اصناف بازوان اصلی انقلاب اسلامی می باشند. این قشر شریف و زحمتکش در طول حیات انقلاب اسلامی، همواره در خط مقدم شکوفایی اقتصادی و خدمات رسانی به مردم قرار داشته است و در کنار پرداختن به مسائل حرفه‌ای و به حرکت واداشتن چرخ های نظام تولید، خدمات و توزیع، در بزنگاه‌های حساس تاریخ این مرز و بوم صحنه های درخشانی از خود برجای گذاشته‌اند.

علی شیرین زاد نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در بیان ویژگی‌های کاندیدای اصلح برای ریاست جمهوری گفت:

 کارآمد بودن، رهرو راه شهدا بودن و داشتن روحیه جهادی و تلاشگری وداشتن روحیه خدمتگزاری به مردم همانند شهید رئیسی از جمله ویژگی‌های شخص اصلح است.  حضور پرشور اصناف در دوره های مختلف انتخابات، بدون توجه به تبلیغات سوء و جوسازی های رسانه های غربی، به عنوان یک امتیاز ویژه برای این قشر تلقی شده و مشارکت گسترده آنها در پای صندوق‌های رای همواره موجبات یاس دشمنان نظام را فرآهم نموده است، چرا که این قشر به عنوان تشکل بزرگی که حدود 30 درصد از جمعیت جامعه ایران اسلامی را تشکیل می دهد، همواره مسئولانه، نقش تاثیرگذار خود را در سرنوشت کشور در برهه های مختلف ایفا کرده است.

 

در اخر نیز تجلیل و تقدیر از اصناف و تولیدکنندگان و کارافرینان نمونه و خانواده معزز شهدا در استان البرز توسط اتاق اصناف مرکزاستان صورت گرفت.

 

(روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان البرز)