ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۳

 

در این مراسم مجتبی صفایی رئیس اتاق اصناف ایران، سردار غلامرضا حسن‌پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور، علی شیرین زاد نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، عزیز اله افضلی معاون استاندار البرز، محمد دادخواه رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز، محمد انصاری مدیرکل اداره صمت استان البرز،حاج حسین مهری رئیس بسیج اصناف استان، هیئت رئیسه اتاق اصناف و روئسای اتحادیه های صنفی و هیئت مدیره ها و عوامل اجرایی انان و تولید کنندگان و کارافرینان و بازاریان و فعالین اقتصادی استان البرز و همچنین سایر دستگاه های اجرایی استان ،حضور به هم رساندند .

 

 

مجتبی صفایی رئیس اتاق اصناف ایران طی سخنرانی خود در این مراسم گفت:  بدینوسیله ضمن تبریک روز ملی اصناف به کلیه کسبه و بازاریان استان البرز، اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف و هیات مدیره های اتحادیه های صنفی شهر کرج، امیدواریم در سال پیش رو، با تکیه بر توان و تخصص صاحبان صنوف و حمایتهای دولت و رفع موانع تولید، شاهد رونق تجارت و تقویت واحدهای تولیدی، خدماتی و توزیعی در شهرستان کرج باشیم.

صفایی افزود:  اصناف یکی از بزرگ ترین نهادهای مدنی در سطح جامعه میباشد .بدون تردید نقش بی بدیل کسبه و بازاریان بر هیچ کس پوشیده نیست و این تشکل مردمی نقش تاثیرگذاری در حوزه اشتغال دارد.اکنون نیز با حضور پر رنگ خود و به واسطه گسترده بودن خدمات خصوصا تامین و توزیع کالا بازویی قدرتمند برای پیشبرد رونق تولید ، اهداف اقتصادی ، اجتماعی و اشتغال در سطح جامعه میباشد.امیدوارم با همکاری و تعامل مسئولین و با برنامه ریزی دقیق بتوانیم از ظرفیت این مجموعه وسیع برای بهبود روزافزون فضای کسب و کار و اشتغال بهره مند شویم و گام های اساسی و موثری برای رفع مشکلات برداریم.

رئیس اتاق اصناف کشور در ادامه اظهار داشت:  انتخابات سرنوشت ساز چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در هشتم تیرماه برگزار می‌شود، نقش تعیین کننده‌ای در ترسیم آینده انقلاب اسلامی دارد و هرگونه سهل انگاری و کوتاهی نسبت به آن، زیان بار خواهد بود. همه باید بدانند انتخابات پرشور از ارکان حکمرانی درست و مایه پیشرفت و سربلندی کشور عزیزمان است. حضور آحاد مردم در پای صندوق های رأی، نشــانه حضور ملت شریف ایران در صحنه های مهم اداره کشور است و حضور حداکثری در صحنه انتخابات ، باعث افزایش قدرت ملّی اســت و این پشتوانه امنیت ملی ما است».

 

روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان البرز