ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۳

«انتخابات سرنوشت ساز چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در دو روز دیگر یعنی جمعه، هشتم تیرماه برگزار می‌شود، نقش تعیین کننده‌ای در ترسیم آینده انقلاب اسلامی دارد و هرگونه سهل انگاری و کوتاهی نسبت به آن، زیان بار خواهد بود.

همه باید بدانیم انتخابات پرشور از ارکان حکمرانی درست و مایه پیشرفت و سربلندی کشور عزیزمان است. حضور آحاد مردم در پای صندوق های رأی، نشــانه حضور ملت شریف ایران در صحنه های مهم اداره کشور است و حضور حداکثری در صحنه انتخابات ، باعث افزایش قدرت ملّی اســت و این پشتوانه امنیت ملی ما است».

دو روز دیگر ملت ایران در مقابل آزمون مهم انتخابات قرار دارد که اهمیت آن بیش از همیشه است.

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) فرمودند:

 برگزاری انتخابات، ۴۰ روز پس از فقدان و تشییع میلیونی رئیس‌جمهورِ خوب، محبوب، مردمی، کاری و علاقه‌مند را امری کم‌نظیر در دنیا دانستند و ابراز امیدواری کردند که خداوند ملت ایران را در این انتخابات سرافراز کند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سرافرازی در انتخابات را در گرو مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح خواندند و گفتند: علت اصرار و تأکید بر مشارکت چشمگیر در انتخابات این است که مهمترین اثر مشارکت بالا، سرافرازی جمهوری اسلامی است.

 رهبر انقلاب در بیان ویژگی‌های فرد اصلح گفتند: اصلح کسی است که در درجه اول به مبانی انقلاب و نظام و به این راه، اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد همچنان‌که شهید خدمت، رئیسی عزیز واقعاً اعتقاد داشت و کاملاً محسوس بود که او با دل و جان و اعتقاد کار می‌کند.

ایشان با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی به توفیق الهی بدون تکیه به بیگانگان و با وجود موذی‌گری و چالش‌گری آنها مسیر پیشرفت را طی کرده است، گفتند: در آینده نیز بحول و قوه الهی ملت ایران اجازه نخواهد داد که سرنوشتش را دیگران بنویسند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید به نامزدها مبنی بر اینکه هر فردی ذره‌ای با انقلاب و امام و نظام اسلامی زاویه داشته باشد به درد شما نمی‌خورد و همکار خوبی برای شما نخواهد بود، گفتند: کسی که دلبسته آمریکا باشد و تصور کند بدون لطف آمریکا نمی‌شود قدم از قدم برداشت و همچنین کسی که به راهبرد دین و شریعت بی‌اعتنایی کند، همکار و مدیر خوبی نیست. بنابراین همکارانی انتخاب کنید که اهل دین، شریعت، انقلاب و اعتقاد کامل به نظام اسلامی باشند.

ایشان افزودند: اگر با نیت خالص و عهد با خدای متعال در انتخابات کار و فعالیت کردید، همه کارهایتان نزد خداوند حسنه است و ثواب خواهد داشت.

4/6/1403

روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان البرز