ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

namayeshgahotomobil 9نشست آموزشی اعضای اتحادیه صنف نمایشگاه داران اتومبیل و ضیافت افطاری با حضور،هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان البرز، تنی چند از روسای اتحادیه های صنفی و اعضای تحت پوشش اتحادیه ، با هدف ارائه گزارش عملکرد هیات مدیره ،برنامه های در دست اقدام ، مشارکت اعضای این صنف در اجرای طرح صندوق خیرین اصناف  و تجلیل از پیشکسوتان و خیران صنف نمایشگاه داران اتومبیل کرج یکشنبه 27/3/96 برگزار شد .

در این  گردهمایی صنفی وآموزشی حمید کریمی رئیس اتاق اصناف و اتحادیه صنف نمایشگاه داران اتومبیل کرج ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همکاران صنفی در سخنانی گفت : بنده همیشه در محافل صنفی و در نشست های مختلف شهری ،از اعضای  این صنف به نیکی یاد می کنم و اعتقاد دارم که خدمات بسیار بزرگ و با ارزشی توسط صنف نمایشگاه داران اتومبیل به شهر و شهروندان ارائه می شود .

کریمی افزود : صنف نمایشگاه داران اتومبیل همواره در انجام امور خیرخواهانه و عام المنفعه پیش قدم بوده اند و مشارکت آنها در پیشبرد اینگونه امور اجتماعی ،تاثیر گذار و کارآمد بوده است .در هر کجا که به توان مالی و حضور معنوی اهالی این صنف برای حل یک مشکل نیاز بوده ،تمامی همکاران با اطمینان قلبی به میدان آمده اند و با اتحاد و همدلی ،آن مشکل را برطرف کرده اند .این احساس همکاری و مسوولیت پذیری یکی از ویژگی های ارزشی اعضای این صنف است .

وی در ادامه به راه انداری صندوق خیرین اصناف اشاره کرد و افزود : جمعی از خیران و نیک اندیشان بازار کرج گرد هم آمده اند تا در تلاشی خیرخواهانه ،الگویی مناسب و ارزشمند را درسطح بازار کشور ایجاد کنند . چشم انداز این تلاش گروهی ،توسعه اقتصادی ،اشتغالزایی و حمایت از افراد نیازمند است .همکاری با موسسات خیریه و مشارکت در طرح های عام المنفعه نیز ازبخش های دیگری از اهداف و چشم انداز این صندوق خیریه خواهد بود .

وی افزود : از آنجایی که شناخت کاملی از روحیات و فضای حاکم بر محیط نمایشگاه های اتومبیل کرج دارم و طی سالهای گذشته ،توان بالای همکاران را در انجام امور خیرخواهانه مشاهده کرده ام ،پیشنهاد دارم تا اعضای حاضر در این محفل نورانی ، جزو اولین افرادی باشند که برچسب های مخصوص صندوق خیرین اصناف را در واحد صنفی خود نصب کرده و به این طریق حمایت خود را از این کار خیرخواهانه اعلام کنند .

در بخش های دیگر این نشست صنفی و آموزشی ،اقدامات اتاق اصناف مرکز استان البرز در بحث مالیات و آخرین توافقات انجام شده میان اتاق اصناف با سازمان امور مالیاتی تشریح شد . در این رابطه آقای مطیعی مشاور امور مالیاتی اتاق اصناف مطالبی را بیان کرد .

در بخش دیگری از این گردهمایی ،ده نفر از اعضای فعال صنف نمایشگاه های اتومبیل در امور خیریه ،مورد تجلیل قرار گرفتند .حضور کودکان خردسال تحت سرپرستی موسسه خیریه مادر مهربان با مدیریت حجت الاسلام مجید رشید نسب نیز ،در این مراسم ،قابل توجه بود.

namayeshgahotomobil 24

namayeshgahotomobil 23

namayeshgahotomobil 22

namayeshgahotomobil 21

namayeshgahotomobil 20

namayeshgahotomobil 19

namayeshgahotomobil 18

namayeshgahotomobil 17

namayeshgahotomobil 16

namayeshgahotomobil 14

namayeshgahotomobil 13

namayeshgahotomobil 12

namayeshgahotomobil 11

namayeshgahotomobil 10

namayeshgahotomobil 9

namayeshgahotomobil 8

namayeshgahotomobil 7

namayeshgahotomobil 6

namayeshgahotomobil 5

namayeshgahotomobil 4

namayeshgahotomobil 3

namayeshgahotomobil 2

namayeshgahotomobil 1