ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

khoshkshouei 1مکتب عاشورا ،آنقدرعظمت دارد تا عاشقانش را درهر گوشه ای ازجهان ،زیر پرچمش جمع کند .در ایام محرم ،تمامی رهروان و عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) با امکانات و توانمندی های مختلف در زنده نگاه داشتن قیام عاشورا و رسالت آن در تلاش و تکاپوهستند .هفته گذشته خبری ازطریق کانال تلگرامی اتاق اصناف البرز منتشرشد مبنی برشستشوی البسه مشکی رنگ عزاداران حسینی در واحد صنفی خشکشویی آپادانا به مدیریت آقای زعیم زاده ،که انتشار این خبر با بازتاب های مختلف همراه بود.

هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان البرز نیز پس از شنیدن این خبر،درجلسات هفتگی خود تصمیم گرفتند که از متصدی این واحد صنفی به نحو شایسته ای تقدیرکنند . برهمین اساس آقایان کریمی وحصاری ،رئیس و نائب رئیس اتاق اصناف البرز به همراه اعضای هیات مدیره اتحادیه صنف خشکشویی کرج با حضور در محل این واحد صنفی ،از پرسنل و مدیریت آن تقدیر کردند .

حمید کریمی در جریان این دیدار ضمن تشکر و خدا قوت به پرسنل این واحد صنفی در سخنانی گفت : درب های مکتب و نهضت عاشورا به روی تمام عاشقان باز است و هر کس می تواند به اندازه ایمان ،عشق و علاقه اش از این مکتب ،درس بگیرد و در مسیر زندگی خود از آن استفاده کند.

کریمی افزود : در میان اصناف و بازاریان ،تعداد عاشقان و مریدان این مکتب کم نیست . اقدام آقای زعیم زاده مدیریت محترم واحد صنفی خشکشویی آپادانا در کرج ،قطره ای از دریای بیکران معرفت و عشق به ابا عبدالله الحسین (ع) است که به این روش و بر اساس توانمندی های ایشان در اختیار مردم قرار گرفته است .

 

khoshkshouei 1

khoshkshouei 2

khoshkshouei 3

khoshkshouei 4

khoshkshouei 5

khoshkshouei 6

khoshkshouei 7

khoshkshouei 8