ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

amoozesh 1توان و استعداد آموزشی اتحادیه های صنفی در نشست با اعضای کمیسیون مربوطه مورد بررسی قرار می گیرد .

محمد مهرزاد رئیس کمیسیون آموزش و پژوهش اتاق اصناف  از برگزاری جلسات و نشست های تخصصی با مسئولان کمیسیون آموزشی در اتحادیه های صنفی خبر داد .

وی در همین رابطه گفت : به منظور اطلاع از ظرفیت و توان آموزشی  اتحادیه های صنفی و استفاده از امکانات موجود در راستای اهداف و برنامه های آموزشی اتاق اصناف ، در نشست با رئیس و اعضای کمیسیون آموزشی اتحادیه های صنفی ،نحوه ی همکاری های مشترک مورد بررسی قرار می گیرد .

وی افزود : در همین راستا و در اولین قدم ،نشست هم اندیشی با همکاران خوبمان در اتحادیه صنف الکترومکانیک کرج برگزار شد که طی آن امکانات و توانمندیهای این اتحادیه ی صنفی در مباحث آموزشی مورد بررسی قرار گرفت .

وی افزود : در این نشست ،آقای عاشری ریاست اتحادیه صنف الکترومکانیک گزارش کاملی از فعالیت انجام شده آن اتحادیه در مباحث آموزشی را بیان کردند که مورد توجه اعضای کمیسیون قرار گرفت . همچنین ایشان نقطه نظرات و راهکار های اجرایی خود را در پیشبرد امور آموزشی ارائه دادند که در برنامه های راهبردی پیش رو از نظرات ایشان و دیگر همکاران گرامی استفاده خواهیم کرد .

مهرزاد افزود : امیدواریم با جمع بندی پیشنهادات و راهکارهای تمامی همکاران عزیز در کمیسیون آموزشی اتحادیه های صنفی ،برنامه ها و طرح های آموزشی اتاق اصناف با کیفیت و توان بیشتری دنبال شود و کاستی های موجود نیز در کوتاهترین زمان ممکن برطرف شود . بدون شک گسترش فعالیت های آموزشی اصناف ، تاثیرات قابل توجهی در سطح بازار کرج داشته و زمینه شکوفایی و  رونق فعالیت های اقتصادی را فراهم خواهد کرد .

amoozesh 1

amoozesh 2