ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ezatpour 2مراسم قدردانی و حمایت مالی ازمحمد عزت پور، قهرمان ارزنده کرجی در مسابقات قویترین مردان ایران در فروردین ماه 97 ،به همت حمید کریمی ،رئیس اتاق اصناف البرز و یکی از چهره های شاخص ورزش این استان و با حضور جمعی از مسئولان شهری ،ورزش دوستان ،فعالان اقتصادی و تجاری و خیران اصناف و بازاریان کرج برگزار شد .

حمید کریمی رئیس اتاق اصناف البرز در حاشیه این محفل ورزشی گفت : این مراسم با هدف تجلیل از ورزشکار شایسته و خوش اخلاق شهرمان ،جناب آقای عزت پور که در آخرین سری از مسابقات قویترین مردان ایران خوش درخشید و توانست در رقابتی سنگین عنوان نخست این مسابقات را از آن خود کند ،برگزار می شود .

کریمی افزود : در این نشست همچنین موضوع تامین هزینه های اعزام آقای عزت پور به مسابقات جهانی قویترین مردان که در کشور امارات برگزار خواهد شد ، مطرح شده و به یاری خداوند و حمایت های مالی و معنوی دوستان و خیران حاضر در جلسه تمامی هزینه مربوطه تامین خواهد شد .

وی در ادامه افزود : قهرمانان شایسته و صاحب نامی در شهرهای کشورمان ودر رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کنند که اغلب به دلیل مشکلات مالی امکان حضور در میادین بزرگ ورزشی را پیدا نمی کنند. نباید فراموش کنیم که همین عزیزان می توانند به عنوان نماینده مردم ایران در عرصه های بین المللی ورزشی با اقتدار حاضر شوند و پرچم پر افتخار کشورمان را به اهتزاز در بیاورند .اما همانطور که اشاره کردم مشکلات مالی ،این فرصت ها را از ما و ورزشکارانمان گرفته است .این در حالیست که بسیاری از ورزشکاران ما با پیشنهاد های چند میلیون دلاری باشگاه های کشورهای دیگر مواجه هستند اما عشق به وطن و احساس وظیفه در قبال مردم و کشور اجازه پیوستن آنها به باشگاه های خارجی را نمی دهد .

کریمی افزود : در مورد آقای عزت پور هم همین اتفاق افتاده است . کشورهای حاشیه خلیخ فارس ، انواع و اقسام پیشنهاد های مالی و دیگر امکانات رفاهی و کاری را به ایشان داده اند و از وی برای پیوستن به تیم های باشگاهی شان در خواست کرده اند ،اما این جوان شایسته و مردمی به تمامی پیشنهاد ها جواب منفی داده است . اما سوال اینجاست که عزت پور و دیگر قهرمانان ورزشی تا چه حد می توانند در برابر پیشنهادات قابل توجه و موقعیت های درخشان شغلی ایستادگی کنند .؟ ... وظیفه مسئولان ورزشی و مردم در چنین شرایطی چیست ؟ ..آیا باید بنشینیم و دست روی دست بگذاریم و شاهد آن باشیم که به دلیل بی توجهی ما ،جوانان و قهرمانانمان ،به تیم های خارجی بپیوندند ؟

رئیس اتاق اصناف البرز افزود: اتاق اصناف البرز به عنوان یک تشکل صنفی وبرخواسته از بطن جامعه ،همواره تلاش داشته است تا نقش و وظیفه خود را بعنوان یک مجموعه خدمتگذار به خوبی انجام دهد .حضور جمعی از فعالان صنفی و اقتصادی کرج در این مراسم ،نشانه علاقمندی ، اشتیاق و پیوند جامعه بازاری با دیگر آحاد جامعه از جمله ورزشکاران است. گرد هم آمدن این تعداد از دوستان و خیران اصناف نشان می دهد که هیچ یک از ما نمی خواهیم که ورزشکاران و قهرمانانمان را زیر پرچم کشور دیگری ببینیم و دوست داریم برای اقتدار و سربلندی کشورمان حرکتی انجام دهیم . امشب در این محفل و با کمک یکدیگر، شرایط حضور ورزشکار کشورمان را در یک میدان ورزشی بوجود می آوریم . وامیدواریم شاهد درخشش و پیروزی این جوان شایسته و به عبارتی دیگر نماینده مردم ایران اسلامی ،در مسابقات جهانی کشور امارات باشیم .

شایان ذکر است در این مراسم یاد و خاطر شادروان روح اله داداشی قهرمان مردمی شهر کرج نیز گرامی داشته شد . همچنین با همت ورزش دوستان و خیران حاضر در مراسم تمامی هزینه های اعزام و حضور آقای محمد عزت پور در مسابقات قویترین مردان (کشور امارات ) تامین شد .

ezatpour 1

ezatpour 2

ezatpour 3

ezatpour 4