ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

pooshak 8رئیس اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج از اجرای طرح های تشویقی و معرفی واحد های صنفی عرضه کننده کالاهای ایرانی خبر داد .

میر اسماعیل صدیق در حاشیه مراسم نمادین نصب برچسب های تهیه شده جهت نصب در واحد های صنفی عرضه کننده تولیدات ایرانی با اعلام این خبر افزود : اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت از تولیدات داخلی ،طرح های مختلف فرهنگی را با همکاری اعضای کمیسیون آموزشی خود و حمایت همه جانبه اتاق اصناف مرکز استان البرز و فرماندهی بسیج اصناف استان در دستور کار خود قرار داده است که امروز شاهد اجرای یکی از این طرح ها هستیم .

وی افزود : در اولین مرحله از اجرای طرح های فرهنگی این اتحادیه صنفی ،که با حضور دکتر شاه مرادی رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان البرز ،حمید کریمی ،رئیس اتاق اصناف ،علیزاده ،فرمانده بسیج اصناف استان البرزبرگزار می شود، برچسب های طراحی شده با عنوان و هدف معرفی کالای ایرانی و تشویق مردم به خرید محصولات ایرانی در واحد های صنفی ای که تمام اجناس آنها ،تولید داخل است ،نصب می شوند .

صدیق افزود : ازآغاز سال جاری تاکنون نشست های متعددی با حضور پیشکسوتان و بزرگان صنف پوشاک در محل این اتحادیه صنفی برگزار شده است که طی آن ،مسائل خاص واحد های صنفی ،تنگناها و موانع پیش روی واحد های تولیدی پوشاک و فروشندگان این کالای مهم مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است که نقطه نظرات و پیشنهادات دوستان و همکاران صنفی بنده از طریق اتحادیه کشوری پوشاک و کارگروه های تخصصی که در همین رابطه تشکیل شده اند ،پیگیری خواهند شد .

وی افزود : در اجرای اولین مرحله از طرح های فرهنگی اتحادیه پوشاک حدود 200 واحد صنفی بزرگ آمادگی خود را اعلام کرده اند که فعالیت و تلاش این تعداد واحد صنفی در بحث فروش و عرضه پوشاک ایرانی ،می تواند فضای بازار ما را به سوی مصرف و استفاده از کالاهای ایرانی معطوف کند.

حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز نیز در حاشیه این مراسم ضمن تشکر از اقدام اتحادیه پوشاک فروشان ،از دیگر اتحادیه های صنفی و عموم مردم درخواست کرد ،فرهنگ استفاده از محصولات ایرانی را در جامعه ترویج کنند و این کار را از خود و خانواده و نزدیکان آغاز کنند .

کریمی افزود : فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی باید در میان مردم نهادینه شود تا جایی که دیگر هیچ فرد ایرانی حاضر به خرید و استفاده از دیگر محصولات وارداتی نباشد . از دیگرسو تولید کنندگان و طراحان نیز باید تمام تلاش خود را در جهت افزایش کیفیت بکار گیرند و محصولاتی را پیش روی خریداران قرار دهند که مطابق با سلیقه ،فرهنگ و عرف جامعه اسلامی ایرانی باشد .

 pooshak 1

pooshak 5

pooshak 6

pooshak 8

pooshak 9

pooshak 10