ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

roustaجامعه اصناف و بازاریان بعنوان بزرگترین و تاثیر گذارترین تشکل غیر دولتی کشور ،نقش تعیین کننده و مهمی در معرفی توانمندی های اقتصادی و ظرفیت های تولید داخلی به مردم دارند.

بهروز روستا آزاد نائب رئیس دوم اتاق اصناف البرز با بیان این مطلب افزود : مجموعه فعالان صنفی در سراسر کشور باید تلاش کنیم تا ظرفیت های ناشناخته تولیدی و صنعتی کشورمان به بازار مصرف داخلی معرفی شود و فرهنگ استفاده از محصولات و کالاهای داخلی در سطح جامعه نهادینه شود .

وی افزود : امروز بسیاری از کالاها با کیفیت های استاندارد و مطابق با برند های مطرح جهانی در کشورمان و به دست توانمند نیروهای متخصص و دلسوز ایرانی تولید و روانه بازار مصرف می شوند . صنعتگران و کارآفرینان ایرانی در حوزه های مختلف شامل پوشاک ،لوازم آرایشی و بهداشتی ،لوازم یدکی اتومبیل، برق، شیرآلات بهداشتی ، مواد غذایی ، انواع لوله های پلیمری قابل استفاده در صنایع مختلف و کشاورزی ،کاشی و سرامیک ،الکتروموتور های صنعتی و خانگی و هزاران قلم کالای دیگر دست به ابتکارات جالبی زده اند و با بکار گیری استعداد ها و نیروهای بومی ، تحولی بزرگ در عرصه تولید ایجاد کرده اند به نحوی که بسیاری از این تولیدات ، قابلیت صادرات به کشورهای صنعتی جهان را دارند .

وی افزود : استفاده از اقلام ایرانی ضامن به گردش درآمدن چرخ های اقتصاد کشور است . موضوعی که چندین سال است در فرمایشات مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار میگیرد و در شرایط تحریم های اقتصادی ،تنها راه مقابله و ایستادگی در برابر تهدیدات دشمنان به شمار می رود .

وی تصریح کرد : هموطنان عزیز باید توجه داشته باشند که گره مشکلات اقتصادی کشورمان ،به دست خودمان باز خواهد شد و حمایت از کالاهای ایرانی یکی از راه های گشودن گره مشکلات است . کالاهای ایرانی را با اطمینان خریداری کنیم و اگر ایراد و نفصی در فرآیند تولید یک کالا مشاهده می کنیم . با صبرو حوصله در جهت رفع ایرادات قدم برداریم .و سعی کنیم که در راه سازندگی کشور و عبور از بحران ها در کنار یکدیگر باشیم .