ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

nkwv553dMfKjeXzelfNyتاریخ چندین ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفتهای هسته ای و همچنین پیشرفت های دفاعی ایران از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد. و در این عرصه دشمنان این مرز و بوم و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبرفرزانه انقلاب ناکام گشته اند. فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 از دیگر نقشه ها و ترفندهای این دشمنان بود.که با بصیرت ملت شریف ایران در حماسه 9 دی 88 نقش بر آب شد و حماسه 9دي را می توان تزريق خوني دوباره به نهال انقلاب اسلامي دانست كه با هدف احياي دوباره عاشوراي حسيني به دست مردمي از جنس ايمان و بصيرت خلق شد.

در روز نهم دي ماه 1388 مردم ولايت ‌مدار ايران اسلامي حماسه ‌اي بزرگ آفريدند كه نتيجه آن پايان فتنه ‌اي بود كه دشمنان انقلاب اسلامي تلاش داشتند با آن به اهداف خصمانه خود جامعه عمل بپوشانند.

يكي از محورهايي كه بايد در تبيين حماسه ماندگار تجمع بزرگ عاشوراييان در يوم الله نهم دي ماه مورد توجه قرار گيرد بررسي آثار ارزشمند، بركات و دستاوردهاي فراوان و گوناگون اين حماسه عاشورايي و انتقال آن به نسل‌ هاي بعدي است.

حماسه 9 دي ماه ملت ايران با همه تحليل ‌ها و بررسي ‌ها يك نكته مهم داشت كه دشمنان نظام و انقلاب لحظه ‌اي دست از دشمني برنخواهند داشت، لذا بايد با بصيرت و درك انقلابي، حوادث و اتفاقات و حضوري مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولايت و رهبري راه را همچون گذشته گم نكنيم تا كشتي نجات ملت ‌ها را با گذر از طوفان ‌ها وموج‌ هاي خطرناك به ناخداي اصلي آن ،حضرت بقيه ‌اله ‌الاعظم (عج) بسپاريم.

اتاق اصناف مرکز استان البرز و اتحادیه های صنفی تحت پوشش همچون سالهای گذشته سالگرد حماسه 9 دي روز پيوند عاشورايي مردم ورهبري، بصيرت و حضور آگاهانه ملت مسلمان ايران را در خلق اين حادثه تاريخي ارج نهاده و از درگاه خداوند متعال براي ملت قدردان ايران اسلامي و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ‌اي مد ظله ‌العالي موفقيت وسربلندي مسئلت مي نماييم.