ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

isargaran 8به رسم هرسال و به ميزبانى اتاق اصناف كرج ضیافت افطاری جانبازان 70 درصد و آزادگان سرافراز به همراه خانواده هاى محترمشان بعد از ظهر پنج شنبه 9 خرداد ماه همزمان با آخرین پنج شنبه ماه مبارک رمضان با حضور ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، سردار دکتر مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز، حمید کریمی رئیس اتاق اصناف و دکتر قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش در تالار روما واقع در گرمدره کرج برگزار شد.

ابراهیم طاهرنژاد در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران با تاکید بر اینکه ما مسئولین هرگز فراموش نمیکنیم که برای همیشه مدیون جانبازان هستیم گفت: اگر کشور ما امروز سربلند است مدیون جانفشانی های شهدا و مدیون سربلندی جانبازان است.

طاهرنژاد در پایان با تقدیر و تشکر از تمامی دستندرکاران اجرای این برنامه علی الخصوص اتاق اصناف خاطرنشان ساخت: جانبازان، آزادگان و خانواده های عزیز آنان برای ما افتخار و سبب عزت کشور و انقلاب هستند.

حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز نیز در حاشیه این مراسم طی سحنانی گفت :استقلال ،سربلندی و امنیت ایران اسلامی ،مدیون فداکاریها و از جان گذشتگی دلیر مردان سرزمین مقدس ایران است که خالصانه و صادقانه پا به میدان مبارزه و جهاد گذاشتند و با تمام وجود و جان بر كف عزت و افتخار را به مردم ایران هدیه دادند .

کریمی افزود : زنده نگاه داشتن یاد و خاطر دلیر مردان دفاع مقدس و مرور وقایع آن دوران ،برای فرد فرد ما یک وظیفه است .

 

isargaran 2

isargaran 3

isargaran 4

isargaran 5

isargaran 6

isargaran 7

isargaran 8

isargaran 9

isargaran 10

isargaran 11