ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

asansour 18 در نشست مسوولان اتحادیه های همگن صنعت آسانسور و پله برقی کشور و با حضور دکتر علی فاضلی رئیس شورای اصناف کشور ،مجتبایی معاونت شورای اصناف و روسای اتحادیه های متولی صنف آسانسور و پله برقی سراسر کشور ،موضوع انتخابات اعضای دبیرخانه اتحادیه کشوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

در جریان این نشست که پنجشنبه 28/11/95 برگزار شد ،انتخابات دبیر خانه مرکزی اتحادیه کشوری آسانسور و پله برقی با هدف ساماندهی فعالیت این صنف و بررسی مشکلات فعالان این حوزه ،برگزار شد و طی آن آقایان 1- سید مهدی طباطبائی 2-محمد رضا صادقی روشن 3- بهروز روستا آزاد 4- محسن کیهانی 5- هادی محمدیان 6- مجید فخری نیا 7- مرتضی یزدان شناس به عنوان اعضای اصلی این دبیر خانه انتخاب و معرفی شدند .

بهروز روستا آزاد نماینده استان البرز و رئیس اتحادیه صنف تاسیسات مکانیک ساختمان  در حاشیه این نشست گفت : صنعت آسانسور در کشور ما ،متناسب و همگام با دیگر صنایع مرتبط با ساختمان رشد داشته  است . اما متاسفانه فعالیت های صنفی صورت گرفته با توجه به اهمیت این صنعت ،متناسب  و در شان فعالان این حوزه نبوده است و در بسیاری از شهر های کشور ،یک نابسامانی و ناهماهنگی در جریان فعالیت های اقتصادی صنف آسانسور و پله برقی وجود دارد .

وی افزود : امیدواریم نشست امروز که با حضور بزرگان این صنعت و رئیس شورای اصناف کشور برگزار شد ،سرآغازی باشد برای حرکت هدفمند و رو به رشد تلاشگران عرصه آسانسور و پله برقی که به جد یکی از ارکان اساسی توسعه صنعتی به ویژه در بحث بلند مرتبه سازی به شمار می رود.

asansour 21

asansour 20

asansour 19

asansour 18

asansour 17

asansour 16

asansour 15

asansour 14

asansour 13

asansour 12

asansour 11

asansour 10

asansour 9

asansour 8

asansour 7

asansour 6

asansour 5

asansour 5

asansour 3

asansour 2

asansour 1