ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

electromekanikمراسم اعطای لوح نمایندگی شرکت تولیدی و صنعتی پمپیران به عاملین فروش و تکنسین های نصب پمپ در چاه های عمیق ،با حضور رئیس اتاق اصناف البرز ، هیات مدیره اتحادیه صنف الکترومکانیک کرج و مرتضی کمالزاده ،نماینده شرکت پمپیران در استان البرز ،دوشنبه بیست و پنجم تیرماه سال جاری در دهکده ورزشی و تفریحی چهارباغ برگزار شد .

طی این مراسم 15 نفر از متخصصان و تکنسین های صنف الکترومکانیک کرج با دریافت امتیاز نمایندگی عاملین فروش و نصب پمپ چاه عمیق به جمع همکاران این شرکت تولیدی و صنعتی پیوستند و به این ترتیب فعالیت های این شرکت در سطح منطقه گسترده تر شد .

مرتضی کمالزاده نماینده شرکت پمپیران در استان البرز در آغاز ،ضمن تبریک به همکاران خود و تشکر از حضور رئیس اتاق اصناف البرز و اعضای هیات مدیره اتحادیه صنف الکترومکانیک در این مراسم گفت : شرکت پمپیران افتخار دارد که بعنوان یکی از واحد های بزرگ تولیدی و صنعتی کشور و با بیش از 40 سال سابقه فعالیت در صنایع پمپ سازی ،ضمن نهادینه ساختن این صنعت در کشور ،فعالیت های صنعتی و تولیدی خود را در زمینه طراحی و ساخت انواع پمپ های مورد نیاز در صنایع گوناگون مانند فولاد ،مس ،نفت ،پتروشیمی ،دریایی ،نیروگاهی و صنعت آب کشور و مطابق با استانداردهای بین المللی به مصرف کنندگان ایرانی ارائه نماید .

وی افزود : پمپیران با تکیه بر مهارت و دانش و تخصص بومی جوانان تلاشگر این سرزمین ،هم اینک به عنوان برترین مجموعه پمپ سازی خاورمیانه شناخته می شود و تلاش دارد در سایه اتحاد و پشتکار تمامی همکاران متعهد خود در سراسر کشور ،نیاز صنایع مختلف را به انواع پمپ برطرف نماید .

کمالزاده خاطر نشان کرد : با توجه به استقرار صنایع مختلف و فعالیت های گسترده کشاورزی و باغداری در استان البرز و تقاضای روز افزون صنعت گران به پمپ ،گسترش فعالیت شرکت پمپیران از طریق اعطای نمایندگی و عاملین فروش در دستور کار قرار گرفت .از همین جهت و پس از بررسی های لازم ،تعدادی از همکاران و متخصصان کارآزموده این صنعت ،امروز به جمع همکاران شرکت پمپیران می پیوندند تا ادامه فعالیت های این شرکت بزرگ ایرانی با جدیت و دقت بیشتری در این منطقه مهم از کشورمان دنبال شود .

عباس عاشری ،رئیس اتحادیه صنف الکترومکانیک کرج نیز در ادامه این مراسم گفت : استان البرز یکی از قطب های بزرگ صنعتی و کشاورزی در کشور است و همین مسئله ،اهمیت فعالیت واحد های خدماتی ،عاملین فروش و پس از فروش را در زمینه های مختلف دوچندان ساخته است .

وی افزود : عاملین فروش در منطقه می توانند روند خدمت رسانی به مشتریان ،ثبت سفارشات و تامین قطعات و لوازم یدکی را تسریع بخشند که این مهم ،بخش بزرگی از چرخه تولید و عرضه کالا به شمار می رود .

وی اظهار امیدواری کرد : با فعالیت نمایندگی های عاملین فروش شرکت پمپیران ،روند مکانیزه شدن آّبیاری در بخش کشاورزی ،نوسازی و توسعه صنایع مختلف در استان البرز ،سرعت بیشتری به خود بگیرد و تمامی نیازهای بازار تقاضا در این حوزه و با تکیه بر تولید داخلی تامین شود .

در ادامه این مراسم ،حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز نیز در سخنانی به تشریح شرایط اقتصادی کشور و ضرورت همکاری و تعامل تمامی دستگاه ها در جهت مقابله با تحریم های اقتصادی و برون رفت از مشکلات ایجاد شده ،پرداخت .وی در همین رابطه گفت : اکنون که کشور ما مورد بی مهری و دسیسه های شوم دشمنان قرار گرفته است ،هر یک از ما مسئولیت داریم تا در جایگاه خود ،با دقت ،هوشیاری و بصیرت به کار مضاعف بپردازیم و تهدیدها و تحریم ها را به فرصتی برای شکوفایی و حرکت به سوی تعالی و آبادانی کشورمان تبدیل کنیم .

شایان ذکر است که این محفل صنفی ،پس از اعطای لوح های نمایندگی عاملیت فروش توسط مسئولان حاضر و پذیرایی به اتمام رسید .