ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ghofl10هیات مدیره اتحادیه صنف ابزار ،یراق و رنگ کرج با همراهی تنی چند از اعضاء تحت پوشش این اتحادیه صنفی دردیدار از کارخانه تولیدی قفل رجبی ،با امکانات و توانمندی های این کارخانه آَشنا شدند .

برنامه دیدار از کارخانه تولیدی قفل رجبی در راستای اهداف آموزشی این اتحادیه صنفی و با حضور بزرگان و پیشکسوتان صنف ،دوشنبه بیست و نهم بهمن ماه انجام شد و طی ،نحوه ی همکاری های مشترک ،ساز و کارهای حمایت صنف از این مجموعه تولیدی ،تلاش در جهت حمایت و تقویت تولیدات ایرانی مورد بررسی قرار گرفت .

بهروز حصاری رئیس اتحادیه صنف ابزار ،یراق و رنگ کرج در حاشیه این برنامه آموزشی ضمن قدردانی از پشتکار ، درایت ،حسن مدیریت و دلسوزی مهندس رجبی ،مدیراین کارخانه صنعتی و همکاران ایشان در سخنانی خاطر نشان کرد : برای اینجانب و همکارانم در صنف بزرگ ابزار ،یراق و رنگ کرج مایه ی مباهات و سربلندیست که بعنوان بخش کوچکی از خانواده بزرگ اصناف ، افتخار خدمت به صنعت کشوررا پیدا کرده ایم .

وی افزود : امروز و در جریان این برنامه آموزشی ،تمامی سختی ها و گرفتاری های صنعت گران در تولید یکی از ضروری ترین کالاهای مصرفی ،برای بنده و همکارانم مشخص شد .بالا بودن هزینه های تولید ، تعمیر ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین ،مشکلات خاص صنعت گران در زمینه خریداری تجهیزات مدرن و جدید ،تامین مواد اولیه ،واردات بی رویه محصولات مشابه و بی کیفیت چینی و دیگر گرفتاری های بیشمار که گاه شخص سرمایه گذار و تولید کننده را از ادامه فعالیت منصرف و مایوس می سازد و ده ها نکنه دیگر از جمله سختی های حوزه صنعت در تولید قفل ،لولا و یراق آلات هستند .

حصاری افزود : در چنین شرایطی که برادران زحمتکش و دلسوز ما در حوزه صنعت ،با هزار مشکل دست به گریبان هستند و چراغ کارگاه ها و کارخانجات خود را با تمام سختی هایش ،روشن نگاه می دارند . شایسته نیست که آنها را در این راه تنها بگذاریم و مسئولیت حل گوشه ای از دغدغه ها و مشکلات آنها را بر عهده نگیریم.

وی افزود :همکاران فرهیخته و دلسوز بنده در صنف بزرگ ابزار ،یراق و رنگ کرج ، تلاشگران عرصه صنعت را در ادامه این راه ارزشمند تنها نخواهند گذاشت و با تلاش مضاعف و همت والا ، نقش خود را در چرخه توزیع کالاها و معرفی محصولات ایرانی به هم وطنان عزیز به خوبی ایفا خواهند کرد .

ghofl 1

ghofl 2

ghofl 3

ghofl 4

ghofl 5

ghofl 6

ghofl 6

ghofl 7

ghofl 8

ghofl 9

ghofl10

ghofl 11

ghofl 12

ghofl 13

ghofl 14

ghofl 15

ghofl 16

ghofl 17

ghofl 18

ghofl 19

ghofl 20