امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

شهرداری ها تعهدات خود را در خصوص اردوگاه های ماده ۱۶ اجرایی کنند

 

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: ساماندهی و جمع آوری معتادان متجاهر رابطه مستقیمی با برقراری امنیت، نظافت و زیبایی شهر دارد بنابراین شهرداری ها باید با اهتمام و حساسیت ویژه ای نسبت به تحقق تعهدات خود در این راستا اقدام کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان که روز یکشنبه ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۳ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: ساماندهی و جمع آوری معتادان متجاهر رابطه مستقیمی با برقراری امنیت، نظافت و زیبایی شهر دارد بنابراین شهرداری ها باید با اهتمام و حساسیت ویژه ای نسبت به تحقق تعهدات خود در این راستا اقدام کنند.

وی ادامه داد: درآمد شهرداری های استان از محل اعتبارات ارزش افزوده البرز از ابتدای امسال تاکنون به حدود ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسید که نیمی از این درآمد مربوط به شهرداری کرج بود.

عبداللهی گفت: براین اساس شهرداری کرج با توجه به جمعیت و میزان درآمد، نقش مهمی در راستای ساماندهی و جمع آوری معتادان متجاهر و تامین نیازهای اردوگاه های ماده ۱۶ دارد.

وی افزود: نظارت بر روند رسیدگی به بیماران اعتیاد بستری در اردوگاه‌های استان بلحلظ تغذیه، پزشکی، مهارت آموزی و بازگشت آنها به آغوش خانواده و جامعه، ضرورت دارد.

استاندار البرز گفت: اخذ اعتبارات استان از ستاد کل مبارزه با مواد مخدر کشور نیز باید مورد پیگیری قرار گیرد.

وی افزود: ایجاد اردوگاه متمرکز ماده ۱۶ در استان نیز از جمله برنامه های استان است که باید از سوی متولیان دنبال شود

 

روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان البرز