امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

PERSPOLIS 1طی مراسمی و با حضور حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز از همکاری های بی دریغ مدیریت فروشگاه ورزشی پرسپولیس (شعبه فلکه اول رجایی شهر ) در امر ورزش قدردانی شد.

فروشگاه ورزشی پرسپولیس سابقه ای طولانی و درخشان در حمایت از ورزشکاران و انجام برنامه های فرهنگی و ورزشی در شهر کرج دارد . همکاری ارزنده این فروشگاه ورزشی چندی پیش و در جریان برگزاری طرح سه شنبه های بدون خودرو توسط اتاق اصناف صورت گرفت و طی آن ،بخشی از هزینه ها و تی شرت های ورزشی آن برنامه با مشارکت این فروشگاه ورزشی تامین شد .

حمید کریمی ضمن تشکر از کلیه عوامل و دست اندر کاران مجموعه فروشگاه های ورزشی پرسپولیس در کرج ، کمک به امر ورزش و تشویق جوانان به فعالیت های بدنی را امری مقدس برشمرد و افزود : اتاق اصناف البرز از وجود بزرگوارانی همچون عابدینی ها در خانواده بزرگ اصناف افتخار می کند و برای یکایک فعالان این حوزه در آستانه سال جدید آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون دارد .

در این مراسم آقایان محسن سبزه پرور ، منوچهر شفیعی و مرتضی ابراهیمی ،اعضاء کمیته ورزشی اتاق اصناف نیز حضور داشتند و به طور جداگانه از تلاش ها و همکاری های ارزنده آقای مصطفی عابدینی ،مدیر فروشگاه ورزشی پرسپولیس در شعبه فلکه اول رجایی شهر کرج قدردانی کردند .

PERSPOLIS 2