امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

tazirat 11نشست هم اندیشی بازرسان واحد بازرسی اصناف و سازمان صنعت ،معدن و تجارت با مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز با هدف بررسی چالش های موجود در حوزه بازرسی اصناف و تلاش برای ارائه خدمات شایسته تر به همشهریان ،با حضورهیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان البرز ،سه شنبه دهم مرداد ماه سال جاری برگزار شد .

درآغاز این نشست ،مختاری مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی ضمن تشکرازتلاشهای مجموعه بازرسی و نظارت درسخنانی گفت :فعالیت و تلاش بازرسان ،درپیشبرد اهداف سازمانی مجموعه اصناف بسیار مهم و تاثیرگذار است . و میزان دقت و هوشیاری بازرسان واحد های بازرسی و نظارت در شناسایی و کنترل جرایم صنفی ، ملاک تعیین کننده ای برای کاهش جرایم و حرکت در مسیر بازار و فضای سالم اقتصادی قلمداد می شود .

مختاری افزود : واحد بازرسی و نظارت اصناف کرج ،از آغاز راه اندازی تاکنون راه زیادی را پیموده و مشکلات فراوانی را پشت سر گذاشته است . امروز کوله باری از تجربه و تخصص در کارنامه کاری این مجموعه وجود دارد که باید از این تجربه گرانبها در جهت دستیابی به اهداف مشترک بهره برداری کنیم . البته نارسایی هایی نیز در این میان وجود دارد که می توانیم در همین نشست های صمیمانه به بررسی و شناخت آنها پرداخته و راهکار های حل آنها را پیدا کنیم .

وی افزود : هدف همگی ما در سازمان ها و نهاد های نظارتی ،خدمت به مردم ،اجرای دقیق قانون و کمک به روند سالم سازی بازار ،تولید و اشتغالزایی است .و بازرسان به عنوان سربازان خط مقدم این جبهه باید آمادگی مقابله با تمامی مسائل و جریانات پیش رو را داشته باشند . در ادامه این نشست حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز نیز در خصوص نقش بازرسان در پیشبرد امور سازمانی اصناف سخنانی را بیان کرد .

بهروز حصاری نائب رئیس اتاق اصناف نیز درهمین رابطه گفت : مجموعه بازرسان در واحد های بازرسی و نظارت ،بعنوان یک نهاد نظارتی ،نقش مهمی در ساماندهی بازار دارند و تلاش عزیزان بازرس ازنگاه هیات رئیسه اتاق اصناف دور نمی ماند . وی افزود :مجموعه مدیریتی اصناف بعنوان یک نهاد خدماتی ،بدون نیاز به بودجه های دولتی و بر اساس توانمندی و بضاعت درون سازمانی به ارائه خدمات می پردازند . گستردگی و پیچیدگی وظایف این مجموعه بزرگ و اتحادیه های تحت پوشش شاید از مجموعه چندین اداره و سازمان دولتی بیشتر باشد .از همین رو نگاه ها و حساسیت ها روی اصناف به مراتب از دیگر نهاد های خدماتی بیشتر است .

حصاری افزود : نحوه مواجهه بازرسان با کسبه سطح شهر بایستی توام با آرامش ،احترام و حفظ جایگاه اجتماعی و حقوقی کسبه باشد . چرا که بدون حضور و وجود کسبه ،فعالیت و شکل گیری اتحادیه های صنفی و نهادهای مرتبط با آنها معنی و مفهومی ندارد . بنابراین بازرسان گرامی باید توجه کنند که ضمن توجه به اصول و ماهیت حرفه ای بازرسی ،احترام به کسبه را همواره مد نظر داشته باشند .

در ادامه این نشست آقایان معمار پور ،رئیس بازرسی و نظارت سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان البرز ،بهروز روستا آزاد ومیر اسماعیل صدیق عضو هیات رئیسه اتاق اصناف نیز در خصوص مشکلات حوزه بازرسی مطالبی را بیان کردند . در خاتمه این نشست ،و به رسم قدردانی ،هدایایی به تعدادی از بازرسان واحد بازرسی و نظارت اصناف و بازرسان سازمان صنعت ،معدن و تجارت تقدیم شد .


tazirat 1

tazirat 2

tazirat 3

tazirat 4

tazirat 5

tazirat 6

tazirat 7

tazirat 8

tazirat 9

tazirat 10

tazirat 11

tazirat 12

tazirat 13

tazirat 14

tazirat 15

tazirat 16

tazirat 17