امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

footbal 21

فینال مسابقات فوتبال گرامیداشت هفته نیروی انتظامی روز گذشته در ورزشگاه شهدای رزکان نو کرج ، با حضورسردار حسینی ،جانشین فرماندهی انتظامی البرز .حجت الاسلام شکری ،رئیس عقیدتی نیروی انتظامی البرز . سرهنگ چراغی ، رئیس آموزش نیروی انتظامی . سرهنگ شرق ، رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان البرز.علیزاده ، فرمانده بسیج اصناف استان البرز. منصور بیک وردی ، رئیس هیات فوتبال کرج .جمعی از روسای اتحادیه های صنفی کرج . نوجوانان علاقمند به ورزش فوتبال و اهالی منطقه برگزار شد .


طی این دیدار حساس و تماشایی تیم فوتبال نیروی انتظامی عنوان قهرمانی این سری از مسابقات را از آن خود کرد و تیم اتاق اصناف البرز نیز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت .

مسابقات ورزشی گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با حضور 500 ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی برگزار شد . در مسابقات فوتبال 20 تیم از ادارات و نهاد های مختلف کرج با هم به رقابت پرداختند .

حمید کریمی رئیس اتاق اصناف استان البرزو سرمربی تیم فوتبال اصناف در پایان این رقابت فشرده ،ضمن تشکر از مسئولان اجرایی این سری از مسابقات ، عرصه ورزش را محلی مناسب برای شکوفایی استعداد ها و پیمودن مسیر تعالی عنوان کرد و افزود : بستر ورزش محلی مناسب برای پرورش نیروی های پرتلاش ،فعال ،متعهد و با ایمان است و هدف اصلی از برگزاری مسابقات ورزشی رسیدن به همین نقطه است .

وی افزود : حاشیه های ورزش ، برد و باخت ها و دیگر جریانات موجود در فضاهای ورزشی ،همگی یک هدف را دنبال می کنند و آن پرورش نیروهای تلاشگر برای ساختن جامعه است .

footbal 1

footbal 2

footbal 3

footbal 4

footbal 5

footbal 6

footbal 7

footbal 8

footbal 9

footbal 10

footbal 11

footbal 12

footbal 13

footbal 14

footbal 15

footbal 16

footbal 17

footbal 18

footbal 19

footbal 20

footbal 22