امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

footbalkhayerin 23دیدار خیرخواهانه  دو تیم پرسپولیس و شهدای رزکان نو کرج ، پنجشنبه هشتم شهریورماه در ورزشگاه شریعتی کرج ،با حضور جمعی از مسوولان و چهره های ورزشی کرج و هواداران و علاقمندان به ورزش فوتبال برگزار شد .

این دیدار خیرخواهانه با همت اتاق اصناف مرکز استان البرز ،مجمع خیرین اصناف و بازاریان کرج ،سازمان ورزش و جوانان البرز ،هیات فوتبال کرج ،موسسه خیریه مادر مهربان و همکاری بی شائبه تیم تدارکاتی  و تمایل برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس  برگزار شد .

حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز و چهره مجبوب و شناخته شده ورزش البرزکه کارنامه ای درخشان در برگزاری مسابقات خیرخواهانه دارد در همین رابطه گفت : بار دیگر زمین سبز فوتبال ،محل دیدار یک رویداد مهم ورزشی با هدف حمایت از کودکان بی سرپرست شده است که این گردهمایی ورزشی با مشارکت و همراهی تعدادی از بزرگان و خیران اصناف و بازاریان استان البرز محقق شد .

کریمی افزود : بازیکنان این دوتیم ،امروز برای برد و باخت به زمین نرفتند . امروز در این ورزشگاه همه برای یک هدف واحد و کسب مقام رفیع جوانمردی و ایثار در کنار همدیگر قرار گرفتند و صحنه های بی نظیری  از اتحاد ،برادری و کمک به هم نوع را به نمایش عموم گذاشتند .

در حاشیه این دیدار خیرخواهانه مبلغ قابل توجهی جهت حمایت از کودکان بی سرپرست جمع آوری شد . کریم باقری چهره مطرح ورزش فوتبال کشور نیز با اهداء ساعت مچی خود که از جوائز فیفا به بازیکنان فوتبال است ،در این امر خیرخواهانه شرکت کرد . قرار است این ساعت مچی به بهترین پیشنهاد فروخته شده و برای همین منظور هزینه شود .

footbalkhayerin 24

footbalkhayerin 23

footbalkhayerin 22

footbalkhayerin 21

footbalkhayerin 20

footbalkhayerin 19

footbalkhayerin 18

footbalkhayerin 16

footbalkhayerin 15

footbalkhayerin 1

footbalkhayerin 2

footbalkhayerin 3

footbalkhayerin 4

footbalkhayerin 5

footbalkhayerin 6

footbalkhayerin 7

footbalkhayerin 8

footbalkhayerin 9

footbalkhayerin 10

footbalkhayerin 11

footbalkhayerin 12

footbalkhayerin 14