امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

bazresi 16طرح بازرسی و نظارت مستقیم بر روند فعالیت روزانه فعالان صنفی در سطح بازار کرج ،امروز دوشنبه97/7/16 با حضورو همراهی دکترشاهمرادی ،رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان البرز. فرید رضا، سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت این سازمان ،به اتفاق هیات همراه و حمید کریمی ،رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز برگزار شد .

طی این برنامه ،روند فعالیت کسبه در مناطق تجاری شهر کرج ( خیابان اصلی رجایی شهر،میدان آزادگان ،بلوار مطهری ،چهارراه طالقانی ) از نزدیک مورد بررسی و بازبینی این هیات قرار گرفت .

در جریان این برنامه ، دکتر شاهمرادی ضمن تشکر از متصدیان واحد های صنفی در ارائه خدمات شایسته به مشتریان ،از نزدیک در جریان مشکلات و کاستی های موجود در بازار قرار گرفت .

حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز نیز درهمین رابطه گفت : طرح بازرسی از واحد های صنفی بطور سرزده و بدون هماهنگی قبلی با هدف شناسایی مشکلات سطح بازار و شنیدن نقطه نظرات فعالان صنفی و تلاش برای حل موانع و مشکلات این حوزه انجام می شود .

وی افزود : این برنامه با همراهی ریاست محترم سازمان صنعت،معدن و تجارت استان البرز و معاونت های این سازمان از آغاز سال جاری ،طی چند مرحله به اجرا در آمده است که جا دارد در همین فرصت از حضور یکایک مسئولان که با حوصله و پشتکار ،مسائل حوزه بازار را دنبال می کنند ،به نمایندگی از طرف اصناف و بازاریان کرج تشکر کنم .

وی افزود : متاسفانه مشکلات مختلفی در سطح بازارهای ما بوجود آمده است که منشاء آن در جای دیگریست و ارتباطی با کسبه مومن و متعهد ایرانی ندارد . اما برخی عناصر فریب خورده و فرصت طلب در تلاش هستند تا از فضای ایجاد شده در جهت اهداف دشمن استفاده کنند که این قبیل حرکت ها ،از قبل شکست خورده است و نتیجه ای به جز رسوایی برای آنها در پی ندارد .

رئیس اتاق اصناف البرز افزود : مجموعه اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی تحت پوشش در خدمت تمامی کسبه محترم شهر کرج هستیم و آمادگی خود را برای شنیدن درد دل ها و پیشنهادات سازنده همکاران صنفی اعلام می کنیم و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات اصناف در حوزه های مختلف بکار خواهیم گرفت .در این راه ، از کسبه بازاریان انتظار داریم تا خادمان خود را برای رسیدن به یک هدف مشترک که همانا سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی است ،همراهی و مشارکت کنند .

bazresi 1

bazresi 2

bazresi 3

bazresi 4

bazresi 5

bazresi 6

bazresi 7

bazresi 8

bazresi 9

bazresi 10

bazresi 11

bazresi 12

bazresi 13

bazresi 14

bazresi 15

bazresi 16

bazresi 17

bazresi 18

bazresi 19

bazresi 20