امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

بهروز حصاری ،رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در حاشیه اجرای طرح محدود سازی فعالیت های صنفی گفت : تمام افراد جامعه در قبال اجرای طرح های پیشگیری از بیماری کرونا مسئول و متعهد هستیم و هر فرد به نوبه خود در این خصوص سهم و وظیفه ای بر گردن دارد.
وی افزود : با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و موج پنجم کرونا در کشورمان ، ستاد ملی مبارزه با اپیدمی کرونا تصمیمی گرفته است که هر چند انتقاداتی به آن وارد است ، اما همه مردم در اجرا و پیروی از آن سهمی داریم .
حصاری افزود : شرایط کشورمان در موج پنجم کرونا بسیار بحرانی شده و هر روز جمع زیادی از هم وطنان ما گرفتار بیماری شده و یا در سوگ از دست دادن عزیزشان عزادار می‌شوند.
وی افزود : اجرای طرح هایی مانند محدود سازی فعالیت های صنفی و قرنطینه شهرها، شاید برای عده ای خوشایند نباشد ،اما در حال حاضر موثرترین راه برای قطع زنجیره بیماری و پیشگیری از همه گیری ویروس ،همین روشهایی است که در بسیاری از کشورهای جهان به اجرا در آمد و همه مردم از آن تبعیت کردند .
رئیس اتاق اصناف البرز افزود : از تمام فعالان صنفی بویژه صاحبان مشاغل گروه های 2،3 و 4 تقاضا داریم ،نسبت به اجرای شیوه نامه های بهداشتی و تبعیت از دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا ،حساس و متعهد باشند و با تعطیلی واحد صنفی خود در روزهای طرح ، سهم و نقش خود را در قبال جامعه به درستی ایفا نمایند .
وی افزود: امروز و با همراهی برادران عزیزمان ،آقایان کاویانی ،نایب رئیس اتاق اصناف ، مرادی ،معاونت محترم بازرسی سازمان صمت استان البرز ،مددی ،مدیر بازرسی و نظارت اصناف ، از واحدهای صنفی سطح شهر بازدید داشتیم . که مشاهدات عینی نشان دهنده همراهی قابل توجه صنوف با عوامل اجرایی طرح محدود سازی بود . البته تعدادی از متصدیان واحد های صنفی نیز ، فعالیت های عادی خود را انجام می دادند که نسبت به اخطار و تعطیلی آنها اقدامات لازم صورت گرفت .
وی افزود : بازرسان اتاق اصناف البرز طی روزهای آینده ،تا پایان وقت اداری شنبه سی ام مرداد ماه سال جاری ،در سطح شهر حضور داشته و بر اساس قانون با متصدیان واحد های صنفی بی توجه به دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا برخورد خواهند کرد.