امروز : شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

درملاقات اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف بامدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی کرج:

تلاش و همفکری در جهت هم افزایی و کمک به شکل گیری فضای سالم اقتصادی مورد تاکید قرار گرفت .
هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان البرز در ملاقات با دکتر احمد خیری مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج و معاونان این سازمان ، در خصوص گسترش همکاری های دوجانبه گفتگو کردند .
🔸خیری ، مدیر عامل جدید سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی کرج در جریان این نشست گفت : صیانت از اصناف بعنوان گردانندگان اصلی چرخ های اقتصادی جامعه ،همواره مورد توجه مدیران این سازمان قرار داشته ومطرح بوده است .از این رو تلاش در جهت برقراری امنیت روانی فعالان صنفی و ایجاد فضایی ایمن و بانشاط در سطح بازار ،یکی از محورها و اولویت های این سازمان است .
وی افزود : اعتقاد داریم که این مهم در سایه تعامل و تفاهم فی مابین مدیران صنفی استان البرز و دیگر دست اندرکاران شهری حاصل می شود .
🔸🔸بهروز حصاری رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز نیز در این نشست ضمن اعلام آمادگی مجموعه اتاق اصناف در همکاری و پیشبرد اهداف و برنامه های مشترک در سخنانی یادآور شد : جای خوشحالی دارد که گروهی از مدیران جوان و تحصیلکرده با نگاهی دقیق و دوراندیش به میدان آمده ومسئولیت انجام برخی امور در اداره شهر را بر عهده گرفته اند .
وی افزود : همکاری و تعامل میان اصناف و سازمان ساماندهی مشاغل شهری می تواند بستر مناسبی را جهت رونق اقتصادی استان البرز ، جذب و تشویق سرمایه گذاران جهت حضور در این بازار ، کاهش معضلات ناشی از بیکاری و ... به همراه داشته باشد .
وی در ادامه به شرایط ویژه بازار کشور و خسارات وارد آمده به اصناف در پی شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود : پس از کادر درمانی کشور ، بیشترین خسارت به حوزه صنفی کشور وارد آمده است .از این جهت و تا رفع بحران کرونا در کشور ،تمامی دستگاه های اجرایی ،نظارتی و مدیریتی باید وضعیت حال حاضر اصناف را مورد توجه داشته باشند .
در ادامه این نشست ضرورت اجرای ماده 91 قانون نظام صنفی کشور ، ساماندهی دستفروشان ، تشکیل اتاق فکر با حضور کارشناسان و متخصصان صنفی و تبیین برنامه ها و سیاست های کاربردی با هدف تحلیل مسائل اقتصادی بازار ، استفاده از ظرفیت های اتحادیه های صنفی در اجرای طرح ها و برنامه های عمرانی ، برگزاری دوره های آموزشی ویژه اصناف و تلاش در جهت شکل گیری فضای سالم اقتصادی در استان البرز مورد بررسی قرار گرفت .