امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

ja 16به همت کمیته امداد امام خمینی و خیران صنف لوازم خانگی وهمزمان با ولادت امیرالمومنین علی (ع):

مراسم اهداء 110 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند برگزار شد

به همت کمیته امداد امام خمینی و با مشارکت جمعی از خیران و پیشکسوتان صنف فروشندگان لوازم خانگی کرج و حمایت خیریه مولود کعبه و همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی ( ع) مراسم اهداء 110 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند ،برگزار شد .در این مراسم که با حضور باشکوه فعالان صنف فروشندگان لوازم خانگی ، حضرت حجت الاسلام کازرونی ،نماینده مردم کرج در مجلس خبرگان رهبری ،شهرداران مناطق مختلف کرج ،اعضای شورای اسلامی شهر،نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی  و دیگر مسوولان عالی رتبه استانی ،برپا شد،مداحان اهل بیت در وصف این ایام خجسته به مدیحه سرایی پرداختند .

هنرنمایی هنرمند محبوب کرجی (سعید خلج ) نیز بخشهایی از این مراسم معنوی بود که  از سوی حاضران مورد استقبال قرار گرفت .

حجت الاسلام کازرونی نماینده مردم کرج در مجلس خبرگان رهبری نیز در بخش هایی از این مراسم ضمن ستایش از خیران این صنف به بیان دستورات و رهنمودهای دین اسلام در باب وقف ،بخشایش مال و جاری شدن برکت و موفقیت در کسب و کار پرداخت.وی با اشاره به اهمیت کسب روزی حلال گفت: بخشیدن مالی که از راه نادرست و حرام بدست آمده باشد ،نه تنها موحبات برکت و افزایش را فراهم نمی آورد . بلکه فرد را دچار حرص ،طمع و زیاده خواهی و پایمال کردن حقوق مسلم دیگر افراد می کند و راه را برای انحطاط اخلاقی و فساد و در نهایت نابودی فرد، باز می کند. بنابراین کسب روزی حلال از راه مشروع و قانونی ،باید هدف اصلی یک فرد مسلمان در کسب و کارش باشد .به یقین قرار گرفتن یک فرد در راه صحیح کسب روزی حلال ،مسیر را برای انفاق و بخشش و لذت معنوی کمک به دیگران هموار خواهد کرد.

وی افزود: یکی دیگر از لازمه های انفاق و بخشش مال،سخاوت است .بدون داشتن این خصوصیت اخلاقی ،امکان گذشتن از مال وجود ندارد .تمام انسانهای کریم و بزرگ منش ،سخاوتمند هستند و این ویژگی در رفتار و کردارشان قابل مشاهده است

غلامرضایی رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی کرج نیز در حاشیه این مراسم گفت: خیران صنف لوازم خانگی کرج سابقه درخشانی در برگزاری جشن هایی از این دست و دیگر اقدامات عام اامنفعه از جمله آزادی مددجویان بدهکار غیر بزهکار ،کمک به زلزله زدگان ،حمایت از انجمن های خیریه ،ساخت درمانگاه ،مسجد و مدرسه و ... داشته اند  و مشارکت قابل توجهی در ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و یاری مستمندان دارند.

وی افزود: موضوع این مراسم و تهیه 110 سری جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ،یکی دیگر از برنامه های فرهنگی است که با حمایت همه جانبه خیران این صنف جامه عمل پوشید و مقدمات برگزاری آن در این ایام مبارک فراهم شد.

غلامرضایی افزود: جا دارد در همین فرصت از تلاشهای مسوولان زحمت کش کمیته امداد امام خمینی استان البرز ،جناب آقای سالار کیا و دیگران عزیزان در بخش های مختلف ،همچنین مشارکت و حمایت خیریه های دیگر ،هیات علی این موسی الرضا(ع). هیات  چهارده معصوم و کلیه دوستان دیگر که با حضور گرم خود در این محفل نورانی  ،ما را در برگزاری این گردهمایی باشکوه یاری دادند ،تشکر کنم


ja 1


ja 2


ja 3


ja 4


ja 5


ja 6


ja 7


ja 8


ja 9


ja 10


ja 12


ja 13


ja 14


ja 15